غیبت چند روزه

دوستای عزیزم سلام صدای منو از 300 کیلومتری تهران می شنوید. امروز تنش و دعوای زیادی با همکارار داشتم کلا روزای ماموریت روزای سختیه. من کماکان روی رژیم خودم هستم و کلا به این سبک عادت کردم ولی نمیدونم چرا چند روزه وزنم استپ کرده و عدد ترازو ثابت شده شاید به دلیل شرایط فیزیکی و هورمونیه نمیدونم. به هر حال هر چی که هست امیدوارم زود خوب بشه. 

من در دندانپزشکى

سلام دوستان. من امروز صبح بودم ٦٩٠٨ . امروز ٢٧ شهریوره. الان تو مطب دندونپزشکى منتظر وقتم هستم. بهتون گفته بودم یا نه نمیدونم براى زیبایى ردیف دندوناى جلویى امروز وقت دارم. 

شروع وزن کشی

سلام دوستام. 

وزن امروز صبح من به صورت ناشتا روی ترازو بود : 70.3 

12 کیلو کار دارم . با انگیزه ادامه خواهم داد. به چشم بر هم زدنی میگذره. همینجوری که این یه ماه گذشت. 

خوان اول...

سلام دوستام . امروز با 70.5 آغاز میکنم. خوان اول 65 کیلو است. فعلا به بقیه راه فکر نمیکنم . میریم تا به پله اول برسیم. برای خودم هم تا پایان ماه رمضون زمان در نظر می گیریم. یعنی حدود 40 روز فکر کنم کافی باشه برای کاهش 5.5 کیلو. پیاده روی روزانه هم در برنامه دارم پس بریم تا ببینیم اراده مون چه جوریه.

پایان یک ماه

سلام دوستان . یک ماه به پایان رسید و من دارم به مسیرم ادامه میدم. دیروز رفتم روز ترازو! در حال حاضر با 70.5 کیلو در خدمتتون هستم دیشب هم پیاده روی رو رفتم. تصمیم دارم از این به بعد روزهای یکشنبه و چهارشنبه خودمو وزن کنم و نتیجه رو با شما در میون بذارم. به هر حال اینطور که به نظر میرسه باید 5-6 ماه با این روند ادامه بدم تقریبا 70-80 درصد به شرایط جدید عادت کردم و کم خوری نه تنها اذیتم نمیکنه بلکه سیستم گوارشم به مراتب راحت تره. به دوستایی که اضافه وزن دارن پیشنهاد میدم همراه بشن.