چه قدر سبکی خوبه

سلام دوستای عزیز 

اول از همه میخوام بهتون بگم اگه اضافه وزن دارید حتما دنبال رژیم برید نمیدونید چقدر عالیه که همه بهتون بگن چقدر لاغر شدی . من الان چند وقته هر جایی میرم همه بهم میگن به به چقدر لاغر شدی. حالا برعکسش هم خیلی بد و ناراحت کننده هست. خوبی کم کردن وزن در دراز مدت اینه که بدن آدم به سیستم جدید عادت میکنه و دیگه شما هیچ تمایلی به خوردن غذاهای مزخرف و پرکالری و کم ارزش ندارید. من الان عاشق سبزیجات بخارپز شده و میوه و غذاهای مفیدم و برعکس از شیرینی و غذاهای چرب و مضر به شدت بیزار. همین باعث میشه نشاطم حفظ بشه و همیشه سرحال و سبک باشم. خلاصه الان به این نتیجه رسیدم که سبک زندگی که بهش رسیدم بهتر لاغری یا خوش اندامی و خوش هیکلیه. البته که هنوز تا خوش هیکلی واقعی و مانکنی راه نسبتا طولانی ( شاید 2-3 ماه ) در پیشه ولی خوب منم صبرم زیاده و تا آخر ماه تحمل میکنم. 5.5 کیلوی بعدی رو هم با من همراه باشید هر چند که روند خیلی کنده. 

5.5 کیلوگرم تا مانکنی

سلام دوستای عزیز. بالاخره این وزن 64 دست از سر ما برداشت من امروز صبح بودم 63.5  با توجه به اینکه وزن هدف نهایی من 58 هست دیگه مسیر رو تکه تکه نمیکنیم . تصمیم دارم یک نفس برسم به هدف. مدتها بود ترازو روی 64 کیلوگرم گیر کرده بود که بالاخره امروز طلسم شکست و صبح دیدم که رسیدم به 63.5 کلی ذوقیدم.  رسیدن به زیر وزن 60 کیلوگرم برای من که از 25-6 سالگی بالای 60 کیلو بودم به نوعی رویاست ولی خوب من تلاش خودم رو میکنم و فکر کنم و امیدوارم بتونم بهش برسم . پس با من همراه باشید . ضمناً من حداکثر زمانی که برای خودم در نظر گرفتم پایان ماه مرداده. یعنی 60 روز وقت دارم و 5.5 کیلوگرم وزن اضافه. من موفق میشم. 

6 کیلوگرم تا مانکنی

سلام دوستان غیبت چند روزه منو ببخشید. 

وزن امروز من : 64 

پروژه جدید من اسمش هست 6  کیلوگرم تا مانکنی همراه با پیاده روی و ورزش و رعایت رژیم غذایی. 

به همراه چای سبز و آب فراوان . چند وزنه که وزنم استپ کرده و روی 64 موندم تصمیم دارم این هفته این سد رو بشکونم. 

و تا هفته آینده حداقل 1 کیلو وزن کم کنم البته لازم به ذکره که رژیم سفت و سخت رو رعایت نکردم البته همراه پیاده روی.

با من همراه باشید تا وزن 58 یا وزن مانکنی راستی من قدم 166 هست ولی استخون بندی ام به نسبت درشته حالا اگه درشت نباشه ریز هم نیست. 

ماموریت راه دور

سلام دوستان بازم من در ماموریت 300 کیلومتری هستم و صبح حسابی توی راه خوابیدم. وزنم روی 64 گیر کرده و بعد از ماه رمضون در نظر دارم که پیاده روی و ورزش روزانه رو پیگیر باشم. لباسای قبلی به تنم شل شده و الان سایز 40 باید بپوشم که شلوارش بهم شله و لباسای بالا تنه اش بهم تنگ. برای حل این مشکل نیاز به ورزشهای موضعی رو در خودم حس میکنم . پس این 6 کیلوی آخر خیلی نفس گیره که البته به یاری خدا و همراهی شما از پسش برخواهم اومد. با من همراه باشید تا روزی که وزن 58 رو به شما اعلام کنم.

من برگشتم

سلام دوستان من بعد از چند روز غیبت برگشتم با وزن 64.3 کیلوگرم . روند کاهش وزنم به شدت کند شده و باید پیاده روی و رژیم مجدد رو به صورت سنگین تر و جدی تر در برنامه بذارم. هدف بعدی من 62 کیلوگرم تا نیمه تیرماهه امیدوارم بهش برسم چون کمتر از دو هفته وقت دارم و کلی از برنامه عقبم. حالا ما میگیم 60 کیلو تا آخر تیر. با من همراه باشید.