ماموریتانه

سلام دوستان 

من در اون شهر  300 کیلومتری تهرانم امروز به نسبت روز نرمالی داشتم . قراره ساعت 7 از اینجا راه بیفتیم. باید بهتون بگم که من همچنان روی کم خوری خودم ثابت قدم هستم و دارم روال رو ادامه میدم امیدوارم به نتیجه خوب برسم. به هر حال تصمیم دارم برای اینکه قضیه زیادم خسته کننده و تکراری نشه هفته ای یه بار یکشنبه به یکشنبه وزن خودم رو اعلام کنم. 

کاهش وزن

سلام دوستان. 

من امروز با 64.8 کیلوگرم در خدمتم. هدف من رسیدن به وزن 60 کیلوگرم تا آخر تیر ماهه که به نظر دور از دسترس نمیرسه. البته قصد دارم بعد از رسیدن به 62 کیلوگرم روش رژیم گرفتن رو عوض کنم .

الان دقیقا دو ماه از شروع کار من میگذره و از نتیجه اش خیلی راضی بودم . ولی خوب هنوز تا رسیدن به ایده آل خودم 8 کیلو فاصله دارم . 

اون 8 کیلو دیگه وزن مانکنیه که خودش یه پروسه دو ماهه است که البته من آمادگیش رو دارم. خدمت دوستان عارضم کم امروز 

28 خرداد 96 وزن من : 64.8

وزن هدف این مرحله : 62 کیلوگرم 

زمان مورد نظر برای این وزن : 15 تیر ماه 


راستی من یه قراری برای وزن کشی دارم روزای یکشنبه شاید از این به بعد فقط یکشنبه ها وزن خودمو به شما هم اعلام کنم. روز خوبی داشته باشید. 

غیبت چند روزه

سلام دوستام من این هفته چند روز غیبت داشتم و واقعا جاتون خالی که تقریبا هر شب افطاری دعوت شده بودم و همین باعث شد که هر شب دل سیر غذا بخورم ولی خوشبختانه وزن اضافه نکردم به اون صورت. شاید 200-300 گرم. ولی خوب طبق برنامه هفته ای یک کیلو وزن کم میکردم که این هفته از کاهش وزن خبری نبود. البته خوب اشکالی نداره چون یه استراحتی هم بود برای منی که خیلی وقت بود بدنم درگیر رژیم بودو شاید به این آنتراکت نیاز داشتم . در هر صورت امروز دوباره رژیم غذایی رو از سر گرفتم به این امید که تا هفته دیگه 1 کیلوگرم وزن کم کنم. پس یکشنبه هفته آینده با 64 کیلوگرم وزن در خدمت دوستان خواهم بود به امید خدا. 

تلاش برای گرفتن جایزه

سلام دوستان . یکی از دوستان خوبم به من گفته بود اگه بتونی ظرف یه هفته آینده یه کیلو از وزنت کم کنی پیش من یه جایزه خوب داری حالا من نمیدونم چه حکایتیه که از اون روز هر روز نتونستم جلوی خودمو خوب بگیرم و هر روز تا دلتون بخواد پرخوری کردم. حالا نگران روز یکشنبه ای هستم که باید از خودم روی وزنه عکس بگیرم و برای این دوست خوب بفرستم. داشتم فکر میکردم که اگه ظرف 5 روز آینده حسابی جلوی خودم رو بگیرم شاید به نتیجه برسم. البته بحث جایزه نیستا اصلا . بحث اراده آدما در انجام کارهاست. البته همین دوست خوب به من تاکید کرده که حتما ورزش و پیاده روی توی برنامه ات باشه و من از روز یکشنبه هر روز درگیر بودم و نتونستم بهش برسم. امشب تصمیم دارم تو خونه ورزش کنم. بماند که الان توی اون شهر 300 کیلومتر دورتر از تهرانم. 

رسیدن به هدف اولیه

سلام دوستام 


وضعیت امروز من :

وزن  فعلی: 65.1

وزن هدف : 62


امروز حسابی احساس سبکی دارم. حالا یه هدف دومی واسه خودم تعریف کردم. یعنی 3 کیلو باید کم کنم و برای این سه کیلو برای خودم سه هفته وقت در نظر گرفتم. با این حساب اگر درست عمل کنم تا 10 تیر باید بشم 62 کیلوگرم. پس بریم تا 10 تیر تا نتیجه رو اونروز بهتون اعلام کنم. با من همراه باشید.