روز چهارم ماه رمضان

سلام من الان در اون شهر 300 کیلومتری تهرانم. امروز به جای دوشنبه ما سه شنبه اومدیم این شهر بنا به دلایل زیادی که خارج از حوصله اینجاست. 

وزن امروز من : 67.5

هدف اولیه : 65 


دیشب من ساعت 9 بود که رسیدم خونه و افطاری خوردم . رفتیم فشم هوا خیلی عالی بود. البته از زور بی آبی و بی غذایی کمی بی حال شده بودم ولی بازم موقع افطار میل زیادی به غذا نداشتم و خیلی زود سیر شدم. من الان با من دو ماه پیشم خیلی فرق کردم تفاوت کاملا محسوسه . دو ماه پیش از خوردن سیر نمیشدم گاهی پیش میومد میتونستم دو بار شام بخورم ( باعث خجالته) ولی الان کلا میلم به خوردن کم شده و از این بابت خیلی خوشحالم. امروزم درسته که من مسافرم ولی چون نیت کردم که امسال روزه دار باشم تصمیم دارم روزه مو نگه دارم تا عصر. زمان چه زود میگذره به همین زودی 4 روز این ماه گذشت مثل برق و باد میگذره. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.